Vanlige spørsmål

Kvalinord leverer høykvalitetsprodukter innen kjemi, olje, smittevern, arbeidstøy og andre forbruksartikler. Vår butikk er satt sammen av produkter fra nisjeprodusenter som leverer bransjeledende kvalitet.

Kvalinord leverer til alle typer virksomheter innen privat næringsliv og offentlig sektor.

Kvalinord leverer enkelte produkter til privatpersoner på forespørsel. Benytt kontaktskjema via https://www.kvalinord.no/privat/ for henvendelse.

Send e-post til post@kvalinord.no, ring oss på 41514264 eller send oss en melding via kontaktskjema på https://www.kvalinord.no/kontaktskjema-for-nettbutikk/.

Opprett brukerkonto på www.kvalinord.no for å bestille våre produkter. Du kan også sende en forespørsel til post@kvalinord.no om du ønsker tilbud på spesifikt produkt/volum.

Du finner informasjon om alle våre produkter på våre nettsider www.kvalinord.no, du kan også ta kontakt med oss på post@kvalinord.no / ring 94025436.

Du får tilgang til produktpriser og tilgjengelighet ved å opprette brukerkonto på www.kvalinord.no. Alle priser oppgitt i nettbutikk er eks. mva.

Du finner alle våre sikkerhetsdatablad under hvert produkt på våre nettsider. Finner du ikke det du er ute etter her, ta kontakt på post@kvalinord.no eller ring 94025436. Alle våre sikkerhetsdatablader oppdateres fortløpende og automatisk via ecoonline.com.

Nei, vi leverer over hele landet. Se generell frakt-FAQ under.

Generell frakt/logistikk FAQ

Generell frakt/logistikk FAQ:
Transport:

Vi sender alle våre pakker og stykkgods forsendelser med vår samarbeidspartner Bring Logistics AS. Ved utsendelse av Bedriftspakker vil en sporingskode bli tilsendt via SMS. Om varen er skadet eller borte under transport, må du gi beskjed til Handysize Nordic med en gang du oppdager skade eller manglende sending, og senest 14 dager etter forsendelse.

Leveringstid:

Normal leveringstid på lagervarer er 2-5 dager.

Frakt:

Frakt tilkommer etter Bring Logistics / Posten sine satser, så sant ikke annet er avtalt. Fraktfri levering på alle bestillinger over kr. 8.000,- uavhengig av adresse og volum.

Hva gjør du ved mistanke om transportskade?

Transportskader må alltid bemerkes på fraktbrevet fra transportør. I tillegg ønsker vi at vårt skademeldingsskjema fylles ut og sendes til post@kvalinord.no.

Skal du returnere en vare. Hva er godkjent retur?
  • Kvalitetsavvik på produkt eller emballasje
  • Kunden har mottatt feil vare eller feil antall varer
  • Kontraktsfestet at kunden kan returnere salgbar vare

Det er kun salgbar vare som kan returneres. Kundesenter og salg må godkjenne retur av vare dersom kriteriene over er tilfredsstilt, før kunden sender varene tilbake. Ta kontakt på post@kvalinord.no eller ring 41514264

.